[RSS CSATORNA]
Kedves
Látogató
. Köszöntünk Az Ég Katonái Web-Oldalon. - Érezd jól magad!
Bejelentkezés
Felhasználói Név
Jelszó
Adatok megjegyzése:
Adatok Lekérése
RSS
Navigáció
AZ EGYESÜLETÜNK
ALAPSZABÁLYZATUNK
ALAPÍTÓ TAGJAINK
REGISZTRÁLT TAGJAINK
HOGYAN LEHETEK TAG?
FRISS INFORMÁCIÓK
EDDIGI ESEMÉNYEINK
SZÁMLASZÁMUNK
KÉP GALÉRIÁINK
VIDEÓ PORTÁLUNK
RÓLUNK ÍRTÁK
TÁMOGATÓINK
BANNEREINK
KAPCSOLAT
FACEBOOK-ON IS!
PARTNEREINK
HIBAJELENTÉS
SEGÍTSÉGKÉRÉS
1 százalék
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezni
Galamb József
(Kilépve)
2013-12-25 - 21:13:17
Sziasztok! Kellemes Karácsonyt és Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! Üdv.: Józsika /Admin/
Galamb József
(Kilépve)
2013-12-03 - 13:38:08
Sziasztok! Szép hetet mindenkinek! Üdv.: Józsika /Admin/
Robcsi001
(Kilépve)
2013-04-08 - 12:17:01
Köszöntöm legújabb tagunkat, Ferenczi Barnabást!
Horváth Tibor
(Kilépve)
2012-12-31 - 19:10:48
Boldog Új Évet kívánok mindenkinek!
Horváth Tibor
(Kilépve)
2012-12-31 - 19:08:52
Boldog Űj Évet kívánok mindekinek!
Archívum
Profil
Nick-Név
ferencne33
Jogosultság
Tag
Valódi Név
Vincze Ferenc
Születési Dátum
1970-10-24
Regisztráció
2010-02-06 - 23:12:27
Utolsó Belépés
2010-09-28 - 16:25:38
---
---
BIOGRÁFIA - BEMUTATKOZÁS
1970. október 24-én születtem Kunhegyesen. Az általános iskola elvégzése után kerültem Szolnokra, a Killián György Repülőműszaki Főiskola középiskolájának, repülőgép-szerelő szakára. Fegyveres szakon végeztem 1989-ben. Ekkor avattak őrmesterként és civil szakmaként megkaptam a rádiólokátor műszerészképesítést is. 1989. augusztus végén kerültem első beosztásomba Taszáron, az MN.1929 alakulatához, mint a Javítóosztály fegyvermechanikusa. Fantasztikus évek következtek, imádtam Taszárt, a kollégákat, azt a remek légkört, ami ott uralkodott. Szakmailag is sok lehetőséget adott a Szu-22 a fejlődésre, meg is próbáltam élni a lehetőséggel, azt hiszem sikerrel. Osztályos fokozatom 1992-ben lett első osztályú. 1991-ben elvégeztem egy tűzszerész tanfolyamot Újpesten, de ebben a munkakörben sajnos keveset dolgoztam. 1991-ben megalakult a Kapos Harcászati Repülőezred, a két MiG századból és a Szuhoj századból. Beosztásom továbbra is a Javító Osztályhoz szólított, így a típusvizsgám kibővült a MiG-21 BISZ-el és az UM-el. Rengeteget dolgoztunk, sok-sok 24 órás szolgálatot adtunk. Mi fiatalok sokat jártunk a déli határhoz is őrparancsnoki szolgálatot adni a Délszláv válság idején. A lakócsai tábornak alapítója és elbontója is voltam. Ott kaptam egy kis ízelítőt az igazi katonásdiból, utólag belegondolva ott lettem igazi katona. Mindig szeretettel gondolok az ott szolgálatot teljesítő mezőcsáti, sárbogárdi és kaposvári katonákra. Sajnos 1996-ban bejelentették, hogy az Ezred megszűnik. Nagyon rossz érzés volt mindenkiben, nagyon sajnáltuk, hogy a világ legjobb munkahelyét egy tollvonással megszüntették. 1997. január 13-án, kerültem Kecskemétre, az I. műszaki üzembentartó századhoz, mint fegyver mechanikus. 3 hónap után típusvizsgáztam a MiG-29-re. Sok segítséget kaptam a felkészülésben a századnál lévőktől és a korábbi taszári főnökömtől, Sándor Lacitól. 1998-ban védtem meg az I. osztályos fokozatomat, immár MiG-29-ből. 1999-ben visszaellenőrző minősítést szereztem a típuson. Többször eljutottam külföldre is: Németországba, Lengyelországba, Angliába, Romániába. 2001-ben sikeresen elvégeztem az angol alapfokú tanfolyamot, ez volt a Gripen előszele. 2003-ban megszereztem a középfokot is. Valamint megszereztem a Stanag 2.2.2.2. típusú nyelvvizsgát is. Ebben az évben vizsgáztam L-39 Albatrosz-ból is. 2004 novemberétől részt vettem a ZMNE-en egy Gripen nyelvi előkészítő kurzuson. A tanfolyam vége felé kiderült, hogy az egészségi állapotom nem kielégítő. Jeleztem a parancsnokaimnak, hogy így már nem vállalom a Svédországi átképzést. Itthon maradtam és helyettesítettem az átképzésen lévő vezénylő zászlóst, vittem a fegyveres csoportot (tiszt nélkül egy jó darabig). 2006-ban megérkeztek a Gripenek ,megszereztem az A típusú vizsgát és mint segédmechanikus járhattam a Gripen repülésekre. Közben persze jártam a MiG és az Alba repülésekre és lövészetekre is, mint visszaellenőrző és mint mechanikus egyaránt. Nagyon szerettem repülésre járni: a mai napig jó szívvel gondolok arra a bizsergető érzésre, hogy egy több tonnás "vasdarab"elszakad a földtől és visszajön. Ebben bizony az én kezem munkája is benne van, hihetetlenül felemelő érzés. Talán ezért érdemes ezt a szakmát művelni. Pályám során azt hiszem jó néhány embernek tudtam segíteni a szakma elsajátításában, mint ahogy nekem is voltak segítőim, akiktől sokat tanulhattam. Ezúton is köszönök nekik mindent! 2009-ben kerültem nyugállományba. Több egyedi festésű magyar katonai repülőgép festéstervének elkészítése is a nevemhez fűződik. A kivitelezésből is kivettem a részem minden esetben. Meg kívánom jegyezni, hogy ezek mind csapatmunkák voltak, semmiképp nem akarom magamnak kisajátítani a dicsőséget. Időrendben a festett gépek: 1992 Taszár Cápeti, 2005 Kecskemét Zümi, 2007 Kecskemét Cápeti II és Cápali, 2008 Gracy(MiG-29)ez utóbbi repülőgép festési terve volt igazán közös munka: Dr.Toperczer István o. alezredes terve ötvöződött a mi tervünkkel. Mondhatom, hogy nagyon sokat dolgoztunk a megvalósításán. Gyerekkorom óta rajzolok, 2003 óta pasztellel.
FOGLALKOZÁS
ELÉRHETŐSÉGEK
MSN-Cím
Web-Oldal
E-Mail Cím
Lakcím
Kecskemét
---
---
---
---
Privát Üzenet Küldése
Felhasználói csoportok
Alapítótag
Alapítótag
Copyright (C)
Az Ég Katonái H.E.
2010
1,457,028 egyedi látogató 2010-02-01 óta.
Minden jog fenntarva!
A weboldalt készítette:
Galamb József